Наша група завжди приділяла особливу увагу дослідженням та аналізу даних. 2013 року ми розробили мультимедійний проект Newsplot. Ключовий напрямок – збір відкритих даних, аналіз та візуалізація, що стало в нагоді для Київстар, КЛО, УКМЦ, Ощадбанк, сайту Економічна правда, політичних структур та інших. Загалом, дослідження проводилися таких галузях, як енергетика, фінанси, транспорт, сільське господарство, політика, культура.

2017 року розпочали свою роботу Семіотичні студії, в рамках яких група XPR залучає фахівців різних дисциплін та вивчає символи в комунікації. Наразі, Семіотичні студії — громадська ініціатива. Завдання Студій: дослідження ініціатив по створенню інститутів комунікації нового типу в Україні і Європі; популяризація стандартів семіотики як науки в галузевих і освітніх колах України.