Наша група завжди приділяла особливу увагу дослідженням та аналізу даних. 2013 року ми розробили мультимедійний проект Newsplot. Ключовий напрямок – збір відкритих даних, аналіз та візуалізація, що стало в нагоді для Київстар, КЛО, УКМЦ, Ощадбанк, сайту Економічна правда, політичних структур та інших. Загалом, дослідження проводилися у таких галузях, як енергетика, фінанси, транспорт, сільське господарство, політика, культура.

2017 року розпочали свою роботу Семіотичні студії, в рамках яких група XPR залучає фахівців різних дисциплін та вивчає символи в комунікації. Наразі, Семіотичні студії — громадська ініціатива. Завдання Студій: дослідження ідей по створенню інститутів комунікації нового типу в Україні і Європі; популяризація стандартів семіотики як науки в галузевих і освітніх колах України.